توصیه های طلایی و خواندنی برای متولدین هر ماه
ܜܔܔܢܜ عـکس و کلیپ و مطالب جالبܜܔܔܢܜ
ܜܔܔܢܜ عـکس و کلیپ و مطالب جالبܜܔܔܢܜ
درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز خودم ببخشید چند روز وبلاگ به روز نبود یا باز نکرده باید لوکس بلاگ از ما معذرت بخواد که چشت روز بد نبینه که وبلاگ قبلیم همه مطالبش پاک شد و حال ما رو گرفت حالا دوباره امدم انشالله دیگه خراب نشد ضمنا نظر یادتون نره
نويسندگان
دو شنبه 5 / 6 / 1390برچسب:, :: 16:30 :: نويسنده : محمد

 

****تیر ماه
باید از موقیت مناسب مالی كه دارید به نفع زیردستان استفاده كنید، چون ممكن است چنین فرصتی در آینده كمتر وجود داشته باشد. دست و دلبازی از صفات بارز شماست كه باید در مسیر درست از آن بهره ببرید. از طعن حسودان نرنجید و دست از هدفهای الهی تان برندارید. شكست هم جزئی از زندگی است و اگر گاهی در كاری در كاری موفق نمی شوید نباید فكر كنید دنیا به آخر رسیده است.

**** مرداد ماه
هنر انسان های بزرگ این است كه در برابر مصائب و مشكلات تحمل فوق العاده ای دارند و نه تنها از جور و جفای روزگار نمی نالند، بلكه با رویی گشاده خدا را شكر می گویند و از او مدد می جویند. شما در زمره این گونه افرادید و سعه صدرتان قابل تحسین است. آینده با دستان شما ساخته می شود، بنابراین می توانید طوری برنامه ریزی كنید كه بیشتر به خواسته های خود برسید، به خصوص اینكه دعای خیر پدر و مادر همراهتان است.

**** شهریور ماه
مثلی است معروف كه جهان همان گونه می گذرد كه تو می خواهی، یعنی این اراده توست كه حال و آینده را می سازد، بنابراین به جای آنكه دل به شانس بسپارید، به همت و پشتكار خود تكیه كنید و قدم در اه بگذارید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با كوچكترین حرفی میدان را خالی نكنید. شما باید محكم تر از قبل باشید و از فرصت هایی كه نصیبتان می شود، خوب استفاده نمایید و از سلامت خود هم غافل نشوید.
 
**** مهر ماه
هر كس كه در همه حال خدا را در نظر دارد و عرض نیاز به بارگاه با عظمت او می برد، از هیچ چیز و هیچ كس جز او نمی ترسد و تمام كارهایش بر مدار حق می چرخد. شما دل مهربانی دارید و زمینه رسیدن به قله موفقیت را به راحتی می توانید فراهم كنید. دیگران روی شما حساب ویژه ای باز می كنند و همه جا سخن از خوبی ها و بزرگواری هایتان است، اما نباید مغرور شوید و فكر كنید كه هیچ عیب و نقصی ندارید. همچنان با خدا دوست باشید تا به این سیر صعودی ادامه دهید.
 
**** آبان ماه
شما با همت و پشتكاری كه دارید، می توانید به همه اهداف خود برسید، به خصوص اینكه به خداوند نیز توكل كرده اید و از او مدد می جویید. اگر برای امور مالی خود برنامه ریزی دقیقی كنید، دچار مشكل نخواهید شد و مجبور نخواهید بود گاهی اوقات قرض بگیرید. به سفر و مسافرت آن هم با خانواده اهمیت بیشتری بدهید. مطالعه كتاب را در برنامه زندگی تان بگنجانید و باور داشته باشید كه هیچ گاه برای آموختن دیر نیست.

**** آذر ماه
باید مراقب اطرافیانتان باشید و به ظاهر افراد اهمیت ندهید و فریب آنها را نخورید. آنچه مهم است درون و باطن آدمی است، بنابراین به جای نگاه كردن به قول و گفتار آدمها به عمل و كرداد آنها بنگرید. شما مهربان و عاطفی هستید، اما بعضی ها از این مهربانی سوءاستفاده می كنند. هر كاری را در حد اعتدال و تعادل انجام دهید و از زیاده روی و احساساتی شدن بپرهیزید. اگر دلی را شكسته اید به فكر ترمیم آن باشید و از عذرخواهی ابایی نداشته باشید.

**** دی ماه
امیدتان باید به خداوند بزرگ باشد نه به دست این و آن. شما بر خلاف ظاهر جدی و خشكتان دلی رئوف و مهربان دارید، اما اشكال كار اینجاست كه گاهی نمی دانید چه حرفی را كجا بزنید، به همین دلیل ممكن است حتی دوستان و نزدیكان از شما برنجند. انتظار نداشته باشید كه همیشه كارها بر وفق مرادتان باشید. شما نباید هیچ كس و هیچ كاری را به خانواده تان ترجیح دهید.

****بهمن ماه
قرار نیست انسان بلافاصله به همه آرزوها و خواسته های خودش برسد، چون گاهی وقتها به صلاح نیست كه آرزویی برآورده شود. شما می توانید در زمینه های مختلف بخت و استعداد خود را بیازمایید و مطمئن باشید كه همه درها به روی شما بسته نیست، بلكه این تلقی خودتان است. برای اینكه به اهداف خود برسید، آنها را مشخص كرده و با یك برنامه ریزی صحیح به طرفشان گام بردارید. قدر امروز را بدانید، چون معلوم نیست فردا چنین فرصتی در اختیارتان باشد یا نه.

**** اسفند ماه
دنیا فانی است و این خاكدان پست محل گذر است، بنابراین نباید به آن دل بست. دنیا تا اندازه ای خوب است كه مزرعه آخرت باشد یعنی اینجا بكاریم و آنجا درو كنیم. شما باید هم حواستان به این دنیا باشد و هم آن دنیا و از هیچ كدام به خاطر دیگری غافل نشوید. در تصمیم های مهم زندگیتان با افراد خبره و باتجربه مشورت كنید و حرف آنها را بپذیرید. گره ای را كه با دست می شود باز كرد، با دندان باز نكنید و قدر فرصت های موجود را بدانید.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 28930
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان
برای سفارش کليک کنید
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان ورودممنوع Create your flash banner online in 5 step