توضیح خاله نرگس درباره ماجرای فرنود
ܜܔܔܢܜ عـکس و کلیپ و مطالب جالبܜܔܔܢܜ
ܜܔܔܢܜ عـکس و کلیپ و مطالب جالبܜܔܔܢܜ
درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز خودم ببخشید چند روز وبلاگ به روز نبود یا باز نکرده باید لوکس بلاگ از ما معذرت بخواد که چشت روز بد نبینه که وبلاگ قبلیم همه مطالبش پاک شد و حال ما رو گرفت حالا دوباره امدم انشالله دیگه خراب نشد ضمنا نظر یادتون نره
نويسندگان
چهار شنبه 7 / 6 / 1390برچسب:, :: 4:17 :: نويسنده : محمد

در مقابل فرنود هم چنین اتفاقی افتاد. نه؟
بله. من بیننده را به شك انداختم و خیلی ها پیش خودشان گفتند كه خب اشتباه شنیدیم اما آنها درست شنیده بودند. همواره ممكن است یك كودك جمله ای بگوید كه بر خطرناك بودنش واقف نیست و ما باید توان جمع كردن قضیه را داشته باشیم.

بعد از برنامه چه برخوردی با شما شد؟
بعد از برنامه برخوردها در حد یك تبسم بود و هر كسی خودش را به آن راه می زد كه چیزی نشنیده است. البته از من غیر از این انتظاری نداشتند و اگر نمی توانستم درستش كنم شاید با من برخورد می شد. در كل همگی خود را به كوچه علی چپ زدیم.

فرنود چه می كند. بعد از برنامه با او چه برخوردی شد؟
فرنود هم مثل من بعد از برنامه مشهور شد. البته من او را ندیدم چون خانواده اش سریع او را بردند. در كل بد نیست گاهی اوقات در برنامه تنوعی ایجاد شود.

پیش از این سابقه ایجاد تنوع و چنین مسائلی در برنامه داشتید؟
بله اما نه به این وسعت. یك بار از یك كودك سوال كردم برای اینكه دوستمان ناراحت نشود باید چه كار كنیم؟ او پاسخ داد باید از او مراقبت كنم، اذیتش نكنم و وقتی به دستشویی می رود او را نگاه نكنم!

می دانید در شبكه های اینترنتی درباره این موضوع بحث زیاد شده است؟
والا از آن روز تا الآن پای كامپیوتر نرفتم اما ظاهرا خیل بین المللی شدم چرا كه دوستان و آشنایان مدام به من زنگ می زنند و می گویند مشهور شده ای. در كل قضیه بازتاب زیادی داشت اما تا الآن از روزنامه و خبرگزاری كسی به من زنگ نزده بود!

كلام آخر؟
مجری باید توانایی درست كردن هر اتفاقی در برنامه زنده را داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت14:03---7 شهريور 1390
ای کاش واسه ما که برنامه رو ندیدیم مینوشتی فرنود چی گفته؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 28938
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان
برای سفارش کليک کنید
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان ورودممنوع Create your flash banner online in 5 step